Modul for hjelpeartikler og brukerstøtte

Med denne modulen får du et publiseringssystem for dine hjelpeartikler, «instant-answer» widget og mye mer!

Denne modulen lar deg effektivt kommunisere viktig informasjon om dine produkter og tjenester. En kunnskapsbase er viktig fordi den hjelper ansatte og kunder raskt å finne informasjonen de trenger, når de trenger den. Det eliminerer gjetting og reduserer tiden brukt på å søke etter svar.

Ved kjøp av denne modulen får du tilgang til følgende:

  • Publiseringssystem for dine hjelpeartikler. Dette publiseringssystemet gjør det enkelt for deg å systematisere dine artikler. Dine sluttbrukere vil oppleve det som enkelt å finne frem. I tillegg benytter publiseringssystemet seg av gode søkefunksjoner som umiddelbart gir sluttbruker «hits» på deres søk.
  • Umiddelbart svar med vår «instant answer» widget. Denne fungerer som en chat-boble. Sluttkunde kan åpne boblen og skrive det de lurer på. «Instant-answer» løsningen vil deretter foreslå artikler basert på den eksisterende kunnskapsbasen. Om sluttbruker ikke er fornøyd med artikkel-utvalget kan de sende inn en henvendelse. Denne modulen kan legges på eksterne applikasjoner. På den måten kan du skrive dine hjelpeartikler på din nettside, for videre å gjøre denne informasjonen tilgjengelig for dine kunder på hvilken som helst applikasjon de holder til.

Ønsker du å se et eksempel på denne modulen live? Vårt eget system for hjelpeartikler og brukerstøtte benytter denne modulen. Les en artikkel her.

Pris som tilleggsprodukt
399,- kr
per mnd (+MVA)