En stor ressursside
Frikirkens Barn & Unge trengte en ny side som primært skulle fronte og tilgjengeliggjøre kategoribaserte resssurser på en enkel, intuitiv og attraktivt måte. De ønsket også nettbutikk på siden, uten at denne skulle være for dominerende. I samarbeid med organisasjonen ble et nytt kategoriseringssystem for ressursene utviklet og frontet på en ryddig og enkel måte, og de relevante ansatte for hver kategori ble fremhevet.
Megameny for visuellt overblikk
FriBU hadde en mengde ressurser som skulle tilgjengeliggjøres via få klikk, og visuelt være lett å finne frem til. Løsningen vi valgte for dette var en «mega-meny» i form av en større drop-down under menyknappen, hvor alle ressurskategoriene blir ryddig presentert og visualisert.
En diskré nettbutikk
FriBU ønsket nettbutikk, men uten at butikken skulle dominere siden. De ville ha mulighet til å lenke til og selge produktene sine på en god og ryddig måte. Vi gikk for en Woocommerce-basert løsning, med Vipps og faktura som betalingsmuligheter. Integrasjon med Bring gjør det mulig for kunden å selv velge hvor de ønsker plukke opp pakken sin, direkte i bestillingen.