Nettsmed ønsker å informere sine kunder med driftsavtaler om at de nå har tilgang til en effektiv løsning for WordPress brukerstøtte. Du kan nå få svar på dine spørsmål og utfordringer raskt og enkelt gjennom denne en widget som er synlig på baksiden av din nettside.
Widgeten er plassert i høyre hjørne av nettsiden og gir kundene muligheten til å finne svar på spørsmål og løse problemer med det samme. Om kundene ikke finner det de leter etter, har de også anledning til å sende inn en support-henvendelse. Vi i Nettsmed har som mål å besvare henvendelser innen 24-48 timer.
Vi anbefaler våre kunder å benytte widgeten og selv søke etter svar på spørsmålene de måtte ha. Dersom du ikke finner den informasjonen du leter etter, send oss gjerne en epost om dette. Vi ønsker å gjøre vårt ytterste for å støtte våre kunder på best mulig måte og vi setter stor pris på tilbakemeldinger og forslag til artikler som bør skrives.
Artiklene som ligger i widgeten kan du også få tilgang til ved å besøke vårt hjelpesenter.
Alt i alt, håper vi at våre kunder vil dra nytte av vår nye brukerstøtte widget og at det vil bidra til å gjøre deres hverdag enklere og mer effektiv. Vi står alltid til disposisjon for å hjelpe og besvare spørsmål.